felicio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyorum ki hocam o yüzden sordum tarafsız oluyorsa onu da alırım
Arkadaşım Fenerbahçeli mesela onun passoligi takımsız benle Beşiktaş maçlarına geliyor. Sorun olmuyo kendi stadlarınada giriyor öyle alın.

Simplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alınan İl Spor Güvenlik Kurulu Kararına göre ;
- Son 365 gün içerisinde Beşiktaş A.Ş. logolu Passolig kartını iptal eden taraftarlara bilet satışı yapılmayacak, kombine kartlardan transfer bilet alımı engellenecektir.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara bilet satışı yapılmayacaktır.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara kombine kartlardan bilet transferi yapılmayacaktır.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, satışı yapılan tüm biletler transfer edilemeyecektir.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, tüm kombine biletlere sadece 1 (bir) transfer hakkı verilecektir.
- Misafir takım tribünü Fenerbahçe A.Ş. tarafından kullanılacaktır.

Tarafsız kartınız da olsa maça giremeyebilirsiniz gibi duruyor
başlıkta fenerbahçe yazmıyor ama