Bilmiyorum ki hocam o yüzden sordum tarafsız oluyorsa onu da alırım
Arkadaşım Fenerbahçeli mesela onun passoligi takımsız benle Beşiktaş maçlarına geliyor. Sorun olmuyo kendi stadlarınada giriyor öyle alın.
Alınan İl Spor Güvenlik Kurulu Kararına göre ;
- Son 365 gün içerisinde Beşiktaş A.Ş. logolu Passolig kartını iptal eden taraftarlara bilet satışı yapılmayacak, kombine kartlardan transfer bilet alımı engellenecektir.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara bilet satışı yapılmayacaktır.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara kombine kartlardan bilet transferi yapılmayacaktır.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, satışı yapılan tüm biletler transfer edilemeyecektir.
- Son 24 saat dahil olmak üzere, tüm kombine biletlere sadece 1 (bir) transfer hakkı verilecektir.
- Misafir takım tribünü Fenerbahçe A.Ş. tarafından kullanılacaktır.
Tarafsız kartınız da olsa maça giremeyebilirsiniz gibi duruyor
başlıkta fenerbahçe yazmıyor ama