• 29-03-2023, 19:14:24
    #1
    Nasıl çöp bir sistem bu? Sipariş geliyor teslimatı 5-6dk da yapıyoruz, müşteri bilerek mi yapıyor artık bilemeyeceğim 3 saat dolduktan sonra aktif oluyor, sipariş teslimini yapmadınız ve başarısız işlem yansıtıldı diye bildirim geliyor. Şimdi bize ne ücret geldi hem de hesabı vermiş olduk bu nasıl çöp bir sistem??
  • 29-03-2023, 19:22:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çocuklar için yapilmis e ticaret sitesi hocam ne beklenir ki
  • 29-03-2023, 19:22:27
    #3
    oho hocam neler neler var müşterilerin yapabileceği çok şey var para ödemeden alınan hesaplar zaten .d
  • 29-03-2023, 19:24:48
    #4
    @berathizms; @Batwo1;

    Hahahaha komedi gibi olay yahu hem hizmet veriyoruz hem borçlu çıkıyoruz akıl kârı oldu bir daha da burası üzerinden ilan çıkmam
  • 29-03-2023, 19:34:40
    #5
    Platin üye
    Bugün satışın gelirini çekeyim dedim. 1 gün bloke koyuyorlar bakiyeye. Canlı desteğe yazdım bu neden var diye güvenlik sebebiyle deyip duruyor. Hayır zaten satın alım yapan kişinin 1 gün siparişi onaylama zamanı var bu yetmiyor mu da acaba daha bloke koyuyorlar anlamadım
  • 29-03-2023, 19:37:23
    #6
    mustafagoksenjt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün satışın gelirini çekeyim dedim. 1 gün bloke koyuyorlar bakiyeye. Canlı desteğe yazdım bu neden var diye güvenlik sebebiyle deyip duruyor. Hayır zaten satın alım yapan kişinin 1 gün siparişi onaylama zamanı var bu yetmiyor mu da acaba daha bloke koyuyorlar anlamadım
    Benim başıma gelen gibi ürünleri verip verip eliniz boş kalmadığına şükredin 😃
  • 29-03-2023, 19:38:54
    #7
    Sipariş teslimi yapmadınız diye bildirim geldiyse muhtemelen Sanal Ürün adı altında ilan oluşturmuşsunuzdur. Ürünü sattıktan sonra, Teslimata Hazırım ve Teslim Ettim butonları olacaktır bildirim kısmında.
  • 29-03-2023, 19:39:07
    #8
    Platin üye
    sosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim başıma gelen gibi ürünleri verip verip eliniz boş kalmadığına şükredin 😃
    Siparişi teslim ettim demeyi unutmuşsun yoksa iade olmaz öyle
  • 29-03-2023, 19:41:51
    #9
    @umuttd3v; @mustafagoksenjt;
    Teslim yaptıktan sonra canlı desteğe yazdım, yanlış bir şey yapmamak için, bana bir yere tıklayacaksınız falan demedi ilettiğimin doğru olduğu söylendi sadece