itemsatışın yetkilisi var mı burada?
8
●580
- 29-03-2023, 19:14:24Nasıl çöp bir sistem bu? Sipariş geliyor teslimatı 5-6dk da yapıyoruz, müşteri bilerek mi yapıyor artık bilemeyeceğim 3 saat dolduktan sonra aktif oluyor, sipariş teslimini yapmadınız ve başarısız işlem yansıtıldı diye bildirim geliyor. Şimdi bize ne ücret geldi hem de hesabı vermiş olduk bu nasıl çöp bir sistem??
- 29-03-2023, 19:24:48@berathizms; @Batwo1;
Hahahaha komedi gibi olay yahu hem hizmet veriyoruz hem borçlu çıkıyoruz akıl kârı oldu bir daha da burası üzerinden ilan çıkmam - 29-03-2023, 19:34:40Bugün satışın gelirini çekeyim dedim. 1 gün bloke koyuyorlar bakiyeye. Canlı desteğe yazdım bu neden var diye güvenlik sebebiyle deyip duruyor. Hayır zaten satın alım yapan kişinin 1 gün siparişi onaylama zamanı var bu yetmiyor mu da acaba daha bloke koyuyorlar anlamadım
- 29-03-2023, 19:37:23Benim başıma gelen gibi ürünleri verip verip eliniz boş kalmadığına şükredin 😃mustafagoksenjt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 19:39:07Siparişi teslim ettim demeyi unutmuşsun yoksa iade olmaz öylesosyalteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2023, 19:41:51@umuttd3v; @mustafagoksenjt;
Teslim yaptıktan sonra canlı desteğe yazdım, yanlış bir şey yapmamak için, bana bir yere tıklayacaksınız falan demedi ilettiğimin doğru olduğu söylendi sadece
müşterilerin yapabileceği çok şey var para ödemeden alınan hesaplar zaten .d