Nasıl çöp bir sistem bu? Sipariş geliyor teslimatı 5-6dk da yapıyoruz, müşteri bilerek mi yapıyor artık bilemeyeceğim 3 saat dolduktan sonra aktif oluyor, sipariş teslimini yapmadınız ve başarısız işlem yansıtıldı diye bildirim geliyor. Şimdi bize ne ücret geldi hem de hesabı vermiş olduk bu nasıl çöp bir sistem??