@umuttd3v; @mustafagoksenjt;
Teslim yaptıktan sonra canlı desteğe yazdım, yanlış bir şey yapmamak için, bana bir yere tıklayacaksınız falan demedi ilettiğimin doğru olduğu söylendi sadece