Taşınsın ihtarname gönderdikten sonra 2 yıl içinde kendinden başkası oturamaz evde yani kiraya veremez. Verse de zabıta boşaltır evi
Vallaha ben bilemiyorum hocam 5000₺ okeydik her türlü emir vaki konuşması daha 10 ay dan kirayı istemesi ne kadar normal olabilir bu insanlar ne konuşuyor anlamiyorum
Vary arkadaş ne kiracılar var 2.500 den 5.000 e okey diyor bizim kiracıyı 1.500 tl den 2.000 tiye çıkartana kadar canımız çıktı temmuzdan sonrada 3.000 dedik hemde istanbulda ve bulunduğu yerde kiralar 8-10 k
bakın ev sahibinin hakları olduğu gibi kiracının da hakları var. örneğin çoğu kişi bilmez. Evi boyalı aldım boyalı teslim edeceksin kuralı vardır. Ama kanun derki evin boyası demirbaştır ve ev sahibinin yükümlüğündedir. Ama biz kiracıya yükleriz. ama kanun başka der.
bende kiracıyım. size önerim haziran ayına kadar yüzde 25 arttırılmakadır. Bu oran üzeri arttırmayın. Çıkarmak istiyorsa gitsin versin mahkmeye. siz kirasını düzgün ödedikten sonra hiçbir şey yapamaz. gitsin ozaman kira artış davası açsın.
siz kirayı düzgün hesabına yatırın yeter ve önerim yüzde 25 geçmeyin ki kanun böyle diyor zaten. Herşeye zam geliyor doğru. Ama bu zamları belirli oranda yapmassak her iki tarafada yazık.
senin sözleşmenin kaçıncı yılı eğerki ilk yıl olmadan sana bu teklifi sunmuş olsaydı bi ihtarla seni zora sokabilirdi 5. yıl gelmişse eğer o da seni rayiç fiyata iter bu ikisi dışında hiç mahkemeyle uğraşma yatır aklındaki tutarı sessiz kal yada seneye de orda yaşamak istiyorsan 6 ver bitsin gitsin çünkü temmuzda %25 bitiyor ve ortalık karışacak