bakın ev sahibinin hakları olduğu gibi kiracının da hakları var. örneğin çoğu kişi bilmez. Evi boyalı aldım boyalı teslim edeceksin kuralı vardır. Ama kanun derki evin boyası demirbaştır ve ev sahibinin yükümlüğündedir. Ama biz kiracıya yükleriz. ama kanun başka der.
bende kiracıyım. size önerim haziran ayına kadar yüzde 25 arttırılmakadır. Bu oran üzeri arttırmayın. Çıkarmak istiyorsa gitsin versin mahkmeye. siz kirasını düzgün ödedikten sonra hiçbir şey yapamaz. gitsin ozaman kira artış davası açsın.
siz kirayı düzgün hesabına yatırın yeter ve önerim yüzde 25 geçmeyin ki kanun böyle diyor zaten. Herşeye zam geliyor doğru. Ama bu zamları belirli oranda yapmassak her iki tarafada yazık.