Taşınsın ihtarname gönderdikten sonra 2 yıl içinde kendinden başkası oturamaz evde

yani kiraya veremez. Verse de zabıta boşaltır evi
Vallaha ben bilemiyorum hocam 5000₺ okeydik her türlü emir vaki konuşması daha 10 ay dan kirayı istemesi ne kadar normal olabilir

bu insanlar ne konuşuyor anlamiyorum