• 26-03-2023, 22:41:49
    #1
    Merhaba bazı sebeplerden dolayı faaliyete geçememiş bir şirket var ya tesfiye sürecine sokup şirketi kapatacağız ya da maddi destek bulup devam edeceğiz
    Bu süreçte devlet tarafından verilen desteklerden nasıl yararlanabiliriz?
  • 26-03-2023, 22:51:05
    #2
    muhasebecinle konuş. boş beyanname vereceksin altı üstü de. aylık 100-200 TL ver geç. bir de noter masrafın olur sanırım 2000 TL. yani yıllık 3000 TL kadar masrafın olur. tasfiye etme. lazım olur birgün.
    • MRHK
    MRHK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-03-2023, 22:53:28
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhasebecinle konuş. boş beyanname vereceksin altı üstü de. aylık 100-200 TL ver geç. bir de noter masrafın olur sanırım 2000 TL. yani yıllık 3000 TL kadar masrafın olur. tasfiye etme. lazım olur birgün.
    Bende tasfiye sürecine gitmek istemiyorum o yüzden arayış içindeyim