Merhaba bazı sebeplerden dolayı faaliyete geçememiş bir şirket var ya tesfiye sürecine sokup şirketi kapatacağız ya da maddi destek bulup devam edeceğiz
Bu süreçte devlet tarafından verilen desteklerden nasıl yararlanabiliriz?