muhasebecinle konuş. boş beyanname vereceksin altı üstü de. aylık 100-200 TL ver geç. bir de noter masrafın olur sanırım 2000 TL. yani yıllık 3000 TL kadar masrafın olur. tasfiye etme. lazım olur birgün.
Bende tasfiye sürecine gitmek istemiyorum o yüzden arayış içindeyim