Burası ruhsatlı her şeyi tamamlanmış , Doğalgazı , Suyu olan bir yer. Arkamızdaki villalarda elektrik var mecbur , komşudan kablo ile almıştık , elektrik faturasını bölüşüyoruz ( oda yasakmış , ceza kesecez demişler , dalga geçiyorlar insanla resmen )
100 bin TL ruhsata iş olsun diye para almasını bilen belediye 5-10 milyonluk villaya elektrik veremiyor. Elektrik dağıtım şirketi ilgileniyor falan diyip sallıyorlar.
Ne önerirsiniz arkadaşlar , cimera yazmaktan başka.
Güncelleme : Cimerden dava açacağız vs diyip sıkıştırınca işler hızlandı. direkler dikildi.