İstanbul gümüşyakada bir yazlığımız var , 2 yıl önce yapıldı. Fakat trafoda yer yok diyip bize elektrik vermiyorlar. Daha fazlasını kaldırmıyormuş.

Burası ruhsatlı her şeyi tamamlanmış , Doğalgazı , Suyu olan bir yer. Arkamızdaki villalarda elektrik var mecbur , komşudan kablo ile almıştık , elektrik faturasını bölüşüyoruz ( oda yasakmış , ceza kesecez demişler , dalga geçiyorlar insanla resmen )

100 bin TL ruhsata iş olsun diye para almasını bilen belediye 5-10 milyonluk villaya elektrik veremiyor. Elektrik dağıtım şirketi ilgileniyor falan diyip sallıyorlar.


Ne önerirsiniz arkadaşlar , cimera yazmaktan başka.

Güncelleme : Cimerden dava açacağız vs diyip sıkıştırınca işler hızlandı. direkler dikildi.