Eğer komşunuz ile yapmaya devam ederseniz ara saat koyarsınız, kimse bir şey demez.
trafo konusu biraz problemli bizim çalıştığımız bölgede trafo kaynaklı bize de elektrik vermediler bizde trafo aldık faturaya ek + trafo kullanım bedeli yazıyorlar
(Trafo bakımı vs bize ait dağıtım şirketi sadece kullanım bedeli ekleyip geçiyor)