Dayım için 08.03.2023 tarihinde başvuru yapmıştım, başvuru 21.03.2023 tarihinde onaylanmış. Anladığım kadarıyla 01.04.2023 tarihi itibariyle emekliliği başlıyor, ilk maaşını da ay sonunda alacak. Bekleyen var ise şimdiden hayırlı olsun.
Değerli arkadaşlar, bu normal emeklilik şeklinde emeklilik başvurusudur. Yani kişi zaten eyt harici emeklilik ile kazanmış hakkını görebilir. Zira Eyt başvuruları Mart ayında başladı ve henüz bir hesaplama dahi yapılmadı, 1 Nisan tarihinden itibaren başvuruların hesaplaması uzmanlarca yapılacak ve sisteme peyderpey yansıyacak. Önemli olan Mart ayında başvuruyu gerçekleştirmekti. Yani şuan EYT maaşınla ilgli bir netlik görmek 1 Nisan öncesi imkansız. Bilginize...