Değerli arkadaşlar, bu normal emeklilik şeklinde emeklilik başvurusudur. Yani kişi zaten eyt harici emeklilik ile kazanmış hakkını görebilir. Zira Eyt başvuruları Mart ayında başladı ve henüz bir hesaplama dahi yapılmadı, 1 Nisan tarihinden itibaren başvuruların hesaplaması uzmanlarca yapılacak ve sisteme peyderpey yansıyacak. Önemli olan Mart ayında başvuruyu gerçekleştirmekti. Yani şuan EYT maaşınla ilgli bir netlik görmek 1 Nisan öncesi imkansız. Bilginize...