Konu
EYT vurupda emekli olan var mı?
24-03-2023, 22:36:20
#5
AldagBilisim
yahyaozinanir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babam oldu ilk maaşı yatmış Mart için 3K kusuratlı 19 undan 19 una maaas alacakmış
Başvuruyu ne zaman yapmıştınız?