• 24-03-2023, 18:16:54
    #1
    İyi akşamlar hayırlı ramazanlar herkese. Yaklaşık 7 yıldır instagram ile uğraşıyorum 20₺ ile çıktığım yolda çok şey öğrendim ticareti öğrendim 7 yıldır kendi paramı kazanıyorum sürekli yeni şeyler öğreniyorum.

    İlk zamanlar biraz şanslı olduğumdan işler hep yolunda gidiyordu ters bir şey olsa bile çözüm bulabiliyordum ancak bir gün çağrı tanerin çalışanlarından biri sayfayı almak için yazdı ilk başta reddettim fakat çok güzel bir teklif verdi. Hesap ücreti + Aylık 3000₺ maaş vericeğini söyledi. (Benim kazandığım paranın 3 katıydı)

    Hesap ücretinin yarısına sattım sayfayı ve işe almalarını bekledim yaklaşık 2 ay sonunda beni bir sayfaya aldılar 1 ay boyunca köle gibi hizmet verdim ve maaş zamanına geldik.

    Maaş için kime yazsam benden almıyorsun diyip başkasına yolladı 1 hafta onunla uğraştım ardından maaşı alacağım kişiyi bulduk ve 400₺ maaş verdiler itiraz etsemde pek dinleyen umursayan olmadı. En son dediler sen çalış arttırıcaz maaşını. Her ay iş 2 katına biniyor ama maaş neredeyse aynıydı 4 ay uğraştıktan sonra bıraktım işi ve r10 ticaret hayatım başladı yeni şeyler öğrensemde yıllar geçsede hala canım yanıyor.

    şu sıra neredeyse gününümün tamamı derslerle geçiyor iş yapamıyorum. Dedim belki yardımcı olurlar…
  • 24-03-2023, 18:18:39
    #2
    Karaktersizlikte zirve yapmışlar.
  • 24-03-2023, 18:18:55
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Şikayet edin sigortasız çalıştım diye
  • 24-03-2023, 18:19:07
    #4
    Dijital Pazarlama Ajansı
    Onlar uğraşaın
  • 24-03-2023, 18:20:19
    #5
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edin sigortasız çalıştım diye
    Hocam küçük kişiler olsa belki mücadele edilir de şu yaşımda sınava 3 ay kalmışken hiç uğraşmak istemiyorum
  • 24-03-2023, 18:44:40
    #6
    Hocam tecrübe parayla satın alınamayan tek şeydir. Sizde bu durumu keşke bu şekilde yaşamasaydınız. Hem göz bebeğiniz gitmiş hem emekleriniz. Ama herşeyin de hayırlısı. Belki daha büyük meblağlardan olacaktınız.
    Şimdi öğrendikleriniz ile daha güçlü dönme zamanı. Pes etmek yok, ümitsizlik yok. Daha da iyisini yapacağınıza yürekten inanıyorum. Belki yarın belki yarından da yakın..
  • 24-03-2023, 18:47:54
    #7
    Yumak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tecrübe parayla satın alınamayan tek şeydir. Sizde bu durumu keşke bu şekilde yaşamasaydınız. Hem göz bebeğiniz gitmiş hem emekleriniz. Ama herşeyin de hayırlısı. Belki daha büyük meblağlardan olacaktınız.
    Şimdi öğrendikleriniz ile daha güçlü dönme zamanı. Pes etmek yok, ümitsizlik yok. Daha da iyisini yapacağınıza yürekten inanıyorum. Belki yarın belki yarından da yakın..
    Hocam gerçekten katılıyorum size sadece şu dönemi atlatsam çok mutlu olucam
  • 24-03-2023, 19:59:35
    #8
    bazen etrafınızdaki kişileri dinlemek gerekir.onlara kulak asmak gerekir.