Hocam tecrübe parayla satın alınamayan tek şeydir. Sizde bu durumu keşke bu şekilde yaşamasaydınız. Hem göz bebeğiniz gitmiş hem emekleriniz. Ama herşeyin de hayırlısı. Belki daha büyük meblağlardan olacaktınız.
Şimdi öğrendikleriniz ile daha güçlü dönme zamanı. Pes etmek yok, ümitsizlik yok. Daha da iyisini yapacağınıza yürekten inanıyorum. Belki yarın belki yarından da yakın..