• 22-03-2023, 13:03:58
    #1
    Merhaba, bedelli askerlik için başvuru yaptım. Ocaktan beri kaçaktım. Bu kaçak kaldığım süreç için 4500 tl gibi bir tutar ödeyeceğim bunu biliyordum fakat bununla birlikte kaçak kaldığım için ekstra idari para cezasının yazıldığını gördüm. 1500 tl civarında. Karara karşı sulh cezaya gitsem iptal edilme ihtimali var mıdır?
  • 22-03-2023, 13:04:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kolay kolay iptal edilmez hocam ama şansınızı denemelisiniz
  • 22-03-2023, 13:05:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    EmirBeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bedelli askerlik için başvuru yaptım. Ocaktan beri kaçaktım. Bu kaçak kaldığım süreç için 4500 tl gibi bir tutar ödeyeceğim bunu biliyordum fakat bununla birlikte kaçak kaldığım için ekstra idari para cezasının yazıldığını gördüm. 1500 tl civarında. Karara karşı sulh cezaya gitsem iptal edilme ihtimali var mıdır?
    Yağmurdan kaçarken doluya tutunmak gibi olmuş hocam sizinkisi pek iptal olmaz sanmıyorum.
  • 22-03-2023, 13:09:47
    #4
    Kacakken bedelli basvurusu kabul ediliyormuydu?
  • 22-03-2023, 13:10:35
    #5
    Hocam banada 300 tl gibi bir tutar kesilmişti şimdi bu 1500 tl banada mı yazıldı yani ekstra olarak ?
  • 22-03-2023, 13:14:12
    #6
    BZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay kolay iptal edilmez hocam ama şansınızı denemelisiniz
    Bende öyle düşünüyorum hocam
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yağmurdan kaçarken doluya tutunmak gibi olmuş hocam sizinkisi pek iptal olmaz sanmıyorum.
    Sormayın hocam
    meteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kacakken bedelli basvurusu kabul ediliyormuydu?
    Evet edildi. 3 ay kaçaktım ama bedelini ödetiyor devletimiz sağ olsun
    Karaca16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam banada 300 tl gibi bir tutar kesilmişti şimdi bu 1500 tl banada mı yazıldı yani ekstra olarak ?
    Hocam iki adet ceza söylediler kaçak olduğum için. Askerlik şubesinde söylemeleri lazımdı. İdari para cezası dedi ama ivd gib de göremedim borcu
  • 22-03-2023, 13:16:11
    #7
    Hocam iki adet ceza söylediler kaçak olduğum için. Askerlik şubesinde söylemeleri lazımdı. İdari para cezası dedi ama ivd gib de göremedim borcu [/QUOTE]

    Hocam bana askerlik şubesinden 300 küsür lira ceza olduğunu söylediler size ekstra 1500 tl yi nerden öğrendiniz?
  • 22-03-2023, 13:18:14
    #8
    Karaca16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iki adet ceza söylediler kaçak olduğum için. Askerlik şubesinde söylemeleri lazımdı. İdari para cezası dedi ama ivd gib de göremedim borcu
    Hocam bana askerlik şubesinden 300 küsür lira ceza olduğunu söylediler size ekstra 1500 tl yi nerden öğrendiniz?[/QUOTE]

    yine askerlik şubesinden hocam işlemleri hallederken, kaçak olduğun için hem bu süre boyunca bir ceza ödeyeceksin hem de kaçak kalma durumunu yaşadığın için idari para cezası ödeyeceksin dediler. Aynı kişi dedi yani bunu da