İdari Para Cezası Yedim
7
●458
- 22-03-2023, 13:03:58Merhaba, bedelli askerlik için başvuru yaptım. Ocaktan beri kaçaktım. Bu kaçak kaldığım süreç için 4500 tl gibi bir tutar ödeyeceğim bunu biliyordum fakat bununla birlikte kaçak kaldığım için ekstra idari para cezasının yazıldığını gördüm. 1500 tl civarında. Karara karşı sulh cezaya gitsem iptal edilme ihtimali var mıdır?
- 22-03-2023, 13:05:31Üyeliği durdurulduYağmurdan kaçarken doluya tutunmak gibi olmuş hocam sizinkisi pek iptal olmaz sanmıyorum.EmirBeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 13:14:12Bende öyle düşünüyorum hocamBZKRT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sormayın hocamAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet edildi. 3 ay kaçaktım ama bedelini ödetiyor devletimiz sağ olsunmeteyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iki adet ceza söylediler kaçak olduğum için. Askerlik şubesinde söylemeleri lazımdı. İdari para cezası dedi ama ivd gib de göremedim borcuKaraca16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2023, 13:18:14Hocam bana askerlik şubesinden 300 küsür lira ceza olduğunu söylediler size ekstra 1500 tl yi nerden öğrendiniz?[/QUOTE]Karaca16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine askerlik şubesinden hocam işlemleri hallederken, kaçak olduğun için hem bu süre boyunca bir ceza ödeyeceksin hem de kaçak kalma durumunu yaşadığın için idari para cezası ödeyeceksin dediler. Aynı kişi dedi yani bunu da