Hocam iki adet ceza söylediler kaçak olduğum için. Askerlik şubesinde söylemeleri lazımdı. İdari para cezası dedi ama ivd gib de göremedim borcu

[/QUOTE]
Hocam bana askerlik şubesinden 300 küsür lira ceza olduğunu söylediler size ekstra 1500 tl yi nerden öğrendiniz?