Karaca16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iki adet ceza söylediler kaçak olduğum için. Askerlik şubesinde söylemeleri lazımdı. İdari para cezası dedi ama ivd gib de göremedim borcu
Hocam bana askerlik şubesinden 300 küsür lira ceza olduğunu söylediler size ekstra 1500 tl yi nerden öğrendiniz?[/QUOTE]

yine askerlik şubesinden hocam işlemleri hallederken, kaçak olduğun için hem bu süre boyunca bir ceza ödeyeceksin hem de kaçak kalma durumunu yaşadığın için idari para cezası ödeyeceksin dediler. Aynı kişi dedi yani bunu da