• 19-03-2023, 23:10:19
    #1
    Selamlar,
    Cumartesi saat 5-6 civarı hat satın aldım Bim'den. Fakat üzerinden 24 saat geçmesine rağmen hat hala aktif olmadı. Bu durum normal midir? Hafta sonu olması sebebiyle mi bu kadar gecikti? Yapmam gereken bir şey mi var?
  • 19-03-2023, 23:11:26
    #2
    Normal hocam benim bimcell hatlarımdan birisi 1 günde diğeri yaklaşık 3 günde açıldı, kesin bir süresi yok. Biraz da hattı aldığınız yerdeki çalışanlara bağlı.
  • 19-03-2023, 23:13:22
    #3
    3 gun idealdir. Bende aldigimda 3 gunde acilmisti
  • 19-03-2023, 23:13:28
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal hocam benim bimcell hatlarımdan birisi 1 günde diğeri yaklaşık 3 günde açıldı, kesin bir süresi yok. Biraz da hattı aldığınız yerdeki çalışanlara bağlı.
    Bu konuda çalışanlar tam olarak nerede? Onayı onlar mı yapıyor?
  • 19-03-2023, 23:14:37
    #5
    72 saat sürüyor
  • 19-03-2023, 23:14:39
    #6
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Cumartesi saat 5-6 civarı hat satın aldım Bim'den. Fakat üzerinden 24 saat geçmesine rağmen hat hala aktif olmadı. Bu durum normal midir? Hafta sonu olması sebebiyle mi bu kadar gecikti? Yapmam gereken bir şey mi var?
    Hocam ek not olarak yurt dışı cihaz kullanıyorsanız sim1 sim2 ikisinide deneyin. Sim1 IMEI kayitliyken sim2 kayıtsız olabiliyor. Mesela sim2 kayıtsız kısıma takmış olabilirsiniz hattı
  • 19-03-2023, 23:15:05
    #7
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda çalışanlar tam olarak nerede? Onayı onlar mı yapıyor?
    Yok hocam belgeleri hızlı iletmeleri gerekiyor, bazı çalışanlar bu konuda yavaşlar.
  • 19-03-2023, 23:15:38
    #8
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ek not olarak yurt dışı cihaz kullanıyorsanız sim1 sim2 ikisinide deneyin. Sim1 IMEI kayitliyken sim2 kayıtsız olabiliyor. Mesela sim2 kayıtsız kısıma takmış olabilirsiniz hattı
    İki cihaza iki hat aldım, cihazlar yurtiçi hocam. Yinede teşekkürler deneyeceğim zarar gelmez.
  • 19-03-2023, 23:16:06
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam belgeleri hızlı iletmeleri gerekiyor, bazı çalışanlar bu konuda yavaşlar.
    Oh, anladım. Geri dönüşünüz için teşekkür ediyorum.