Selamlar,
Cumartesi saat 5-6 civarı hat satın aldım Bim'den. Fakat üzerinden 24 saat geçmesine rağmen hat hala aktif olmadı. Bu durum normal midir? Hafta sonu olması sebebiyle mi bu kadar gecikti? Yapmam gereken bir şey mi var?
BimCELL hat ne zaman açılır?
8
●190
- 19-03-2023, 23:13:28Bu konuda çalışanlar tam olarak nerede? Onayı onlar mı yapıyor?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 23:14:39Hocam ek not olarak yurt dışı cihaz kullanıyorsanız sim1 sim2 ikisinide deneyin. Sim1 IMEI kayitliyken sim2 kayıtsız olabiliyor. Mesela sim2 kayıtsız kısıma takmış olabilirsiniz hattıCanepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 23:15:05Yok hocam belgeleri hızlı iletmeleri gerekiyor, bazı çalışanlar bu konuda yavaşlar.Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 23:15:38İki cihaza iki hat aldım, cihazlar yurtiçi hocam. Yinede teşekkürler deneyeceğim zarar gelmez.Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2023, 23:16:06Oh, anladım. Geri dönüşünüz için teşekkür ediyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle