Selamlar,
Cumartesi saat 5-6 civarı hat satın aldım Bim'den. Fakat üzerinden 24 saat geçmesine rağmen hat hala aktif olmadı. Bu durum normal midir? Hafta sonu olması sebebiyle mi bu kadar gecikti? Yapmam gereken bir şey mi var?
Hocam ek not olarak yurt dışı cihaz kullanıyorsanız sim1 sim2 ikisinide deneyin. Sim1 IMEI kayitliyken sim2 kayıtsız olabiliyor. Mesela sim2 kayıtsız kısıma takmış olabilirsiniz hattı