Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ek not olarak yurt dışı cihaz kullanıyorsanız sim1 sim2 ikisinide deneyin. Sim1 IMEI kayitliyken sim2 kayıtsız olabiliyor. Mesela sim2 kayıtsız kısıma takmış olabilirsiniz hattı
İki cihaza iki hat aldım, cihazlar yurtiçi hocam. Yinede teşekkürler deneyeceğim zarar gelmez.