• 18-03-2023, 18:58:16
    #10
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir avuç civata almak istyorsanız bu parayı bu arabaya verebilirsiniz

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80215043/detay

    Alın keyfinize bakın not ilan sahibi tanıdığım değildir sadece önereceğim aracın listesinde önüme çıkan bir ilan.
    Hocam aldığın gibi sanayiye çekersin bu gibi araçları, 40-50k'dan aşağısı kurtarmaz ilk binişte.
  • 18-03-2023, 19:01:59
    #11
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aldığın gibi sanayiye çekersin bu gibi araçları, 40-50k'dan aşağısı kurtarmaz ilk binişte.
    ?? 4 sene bir fiil bu aracı kullandım. Öncesinde de insanların sorunlu/problemli dediği E60 5.25d & E92 3.20 şöyle anlatabilirim;

    Kulaktan dolma bilgileri bir kenarı koyarak birincil kullanıcıdan, kendimden direk size aktaracağım.
    Bu arabalar mühendislik ile dizayn edilmiş, tüm testleri başarılı şekilde geçmiş güç aktarımının devasa olduğu motor bloklarına sahip arabalar
    Türkiye'de bu arabaların arıza yapması gibi bir çok sebep mevcut:

    1 şöforlük
    2 yollar, çukurlar
    3 hava koşulları ve çevre etkenleri
    4- insanların yeteri kadar değer vermemesi ve bakımsız kullanması

    ki en önemlisi 4. maddedir. Bu arabayı kullandığım süreçte bir kere bakım harici arıza vasıtasıyla sanayii girdiğimi hatırlamıyorum. maalesef milletimizin dilinde bir ulema gelmiş gidiyor. Şöyle diyelim o zaman binmesini bilen binsin
  • 18-03-2023, 19:08:49
    #12
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ?? 4 sene bir fiil bu aracı kullandım. Öncesinde de insanların sorunlu/problemli dediği E60 5.25d & E92 3.20 şöyle anlatabilirim;

    Kulaktan dolma bilgileri bir kenarı koyarak birincil kullanıcıdan, kendimden direk size aktaracağım.
    Bu arabalar mühendislik ile dizayn edilmiş, tüm testleri başarılı şekilde geçmiş güç aktarımının devasa olduğu motor bloklarına sahip arabalar
    Türkiye'de bu arabaların arıza yapması gibi bir çok sebep mevcut:

    1 şöforlük
    2 yollar, çukurlar
    3 hava koşulları ve çevre etkenleri
    4- insanların yeteri kadar değer vermemesi ve bakımsız kullanması

    ki en önemlisi 4. maddedir. Bu arabayı kullandığım süreçte bir kere bakım harici arıza vasıtasıyla sanayii girdiğimi hatırlamıyorum. maalesef milletimizin dilinde bir ulema gelmiş gidiyor. Şöyle diyelim o zaman binmesini bilen binsin
    Hocam otomotiv sektöründeyim ve Vag tek ilgilendiğim araç grubu. TDI ve TSI motorlar sürekli gelişerek her yönden verimliliği artıyor lakin söylediğiniz gibi Türkiye'de bu gibi araçlar hunharca kullanıldığı için son kullanıcı için yani gerçekten binmek isteyen ve sanayide tanıdığı olmayan için riskli araçlar. Özellikle galerici ve al satçılar bakım yaptırmadan hunharca kullanıp yine öyle satıyorlar. Bu yüzden çevreme de önermiyorum, kendim de binmiyorum. Düzenli bakımları yapılmış, geçmişi temiz araca denk gelmek zor.
  • 18-03-2023, 19:10:17
    #13
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam otomotiv sektöründeyim ve Vag tek ilgilendiğim araç grubu. TDI ve TSI motorlar sürekli gelişerek her yönden verimliliği artıyor lakin söylediğiniz gibi Türkiye'de bu gibi araçlar hunharca kullanıldığı için son kullanıcı için yani gerçekten binmek isteyen ve sanayide tanıdığı olmayan için riskli araçlar. Özellikle galerici ve al satçılar bakım yaptırmadan hunharca kullanıp yine öyle satıyorlar. Bu yüzden çevreme de önermiyorum, kendim de binmiyorum. Düzenli bakımları yapılmış, geçmişi temiz araca denk gelmek zor.
    Kesinlikle hocam. Maalesef bu konuda bilinç sıkıntısı çekiyor insanımız. Hunharca kullanmak yerine bu makinaları doğru yerde doğru şekilde kullansalar ömürlük arabalar.. teşekkür ederim güzel bilgileriniz için