Hocam aldığın gibi sanayiye çekersin bu gibi araçları, 40-50k'dan aşağısı kurtarmaz ilk binişte.
??

4 sene bir fiil bu aracı kullandım. Öncesinde de insanların sorunlu/problemli dediği E60 5.25d & E92 3.20 şöyle anlatabilirim;
Kulaktan dolma bilgileri bir kenarı koyarak birincil kullanıcıdan, kendimden direk size aktaracağım.
Bu arabalar mühendislik ile dizayn edilmiş, tüm testleri başarılı şekilde geçmiş güç aktarımının devasa olduğu motor bloklarına sahip arabalar
Türkiye'de bu arabaların arıza yapması gibi bir çok sebep mevcut:
1 şöforlük
2 yollar, çukurlar
3 hava koşulları ve çevre etkenleri
4- insanların yeteri kadar değer vermemesi ve bakımsız kullanması
ki en önemlisi 4. maddedir. Bu arabayı kullandığım süreçte bir kere bakım harici arıza vasıtasıyla sanayii girdiğimi hatırlamıyorum. maalesef milletimizin dilinde bir ulema gelmiş gidiyor. Şöyle diyelim o zaman binmesini bilen binsin