Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam otomotiv sektöründeyim ve Vag tek ilgilendiğim araç grubu. TDI ve TSI motorlar sürekli gelişerek her yönden verimliliği artıyor lakin söylediğiniz gibi Türkiye'de bu gibi araçlar hunharca kullanıldığı için son kullanıcı için yani gerçekten binmek isteyen ve sanayide tanıdığı olmayan için riskli araçlar. Özellikle galerici ve al satçılar bakım yaptırmadan hunharca kullanıp yine öyle satıyorlar. Bu yüzden çevreme de önermiyorum, kendim de binmiyorum. Düzenli bakımları yapılmış, geçmişi temiz araca denk gelmek zor.
Kesinlikle hocam. Maalesef bu konuda bilinç sıkıntısı çekiyor insanımız. Hunharca kullanmak yerine bu makinaları doğru yerde doğru şekilde kullansalar ömürlük arabalar.. teşekkür ederim güzel bilgileriniz için