• 17-03-2023, 23:44:18
    #1
    Değerli arkadaşlar merhabalar, elimde 2009 model bir macbook pro var içinde hdd olmamasına karşın ssd taktım fakat internetten el captain dosyasını usb yazdırdığımda alt tuşuna basıp boot etmek istediğimde apple logosu geliyor bir süre sonra yeniden başlıyor böyle döngü halinde. Model eski olmasından internet recovery de yok anladığım kadarıyla usb yi başka bir mac ile yazdırmamız lazım elimde sadece windows pc var nasıl usb yi yazdırabilirim?
    NOT: Sorunu Çözebilene 100 TL vereceğim
  • 17-03-2023, 23:47:49
    #2
    mac olsa çocuk oyuncağı ama denemek istersen şuna bak bi

    https://pureinfotech.com/create-maco...e-usb-windows/

    Trans Mac programın adı.
  • 17-03-2023, 23:51:34
    #3
    usb ile kurmayı deneyin sıfırdan.
  • 18-03-2023, 00:06:58
    #4
    Command-Option-R tuşlarını basılı tutun ve güç düğmesine basın (Bazı mac klavyelerinde option tuşu alt tuşu olabilir.) birde böyle deneyin belki internet recovery açabilir.
  • 18-03-2023, 12:20:41
    #5
    iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Command-Option-R tuşlarını basılı tutun ve güç düğmesine basın (Bazı mac klavyelerinde option tuşu alt tuşu olabilir.) birde böyle deneyin belki internet recovery açabilir.
    2009 modelde internet recovery yok maalesef
  • 18-03-2023, 12:22:02
    #6
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mac olsa çocuk oyuncağı ama denemek istersen şuna bak bi

    https://pureinfotech.com/create-maco...e-usb-windows/

    Trans Mac programın adı.
    Bunu uyguladığımda usbden yüklemeyi seçiyorum logoda sabit kalıyor herhangi bir ilerleme olmuyor hocam
  • 18-03-2023, 16:02:39
    #7
    DenizCaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2009 modelde internet recovery yok maalesef
    HDD çıkarıp yeni ssd taktığınız için sanırım ilk bölüntülemeyi otomatik yapamıyor sistem.

    Bunun için öncelikle command + r ile kurtarmaya girin ve disk izlencesinden ssdyi macos genişletilmiş günlüklü olarak biçimlendirip tekrar deneyin.