Değerli arkadaşlar merhabalar, elimde 2009 model bir macbook pro var içinde hdd olmamasına karşın ssd taktım fakat internetten el captain dosyasını usb yazdırdığımda alt tuşuna basıp boot etmek istediğimde apple logosu geliyor bir süre sonra yeniden başlıyor böyle döngü halinde. Model eski olmasından internet recovery de yok anladığım kadarıyla usb yi başka bir mac ile yazdırmamız lazım elimde sadece windows pc var nasıl usb yi yazdırabilirim?
NOT: Sorunu Çözebilene 100 TL vereceğim