iGurler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Command-Option-R tuşlarını basılı tutun ve güç düğmesine basın (Bazı mac klavyelerinde option tuşu alt tuşu olabilir.) birde böyle deneyin belki internet recovery açabilir.
2009 modelde internet recovery yok maalesef