Arkadaşlar internette araştırırken trafik cezalarına vs itiraz edebileceğimizi ve bunu da uyap üzerinden yapabileceğimi öğrendim.
Lakin işin son kısmında uyap editörden e-imzalı itiraz dilekçesi yüklemem gerekiyorki oda ha deyince alınabilecek bişey değil.
Demem oki eimza sahibi arkadaşlardan rica etsem vereceğim dilekçeyi imzalayıp bana verseler bunu uyap kabul edermi.
Uyap ceza şikayeti hakkında
5
●164
- 14-03-2023, 13:09:39
- 14-03-2023, 13:16:29Bende böyle bi arkadaş varmı diye sordum..THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2023, 13:16:58E imza şahsi bir ürünüdür arkadaşının imzaladığı evrakla işlem tabiki olmaz dilekçeyi sizin yazıp başkasının imzalası ile aynı işlem sulh ceza hâkimliğine fiziken teslim etmeniz lazım e imzanız yoksa
- 14-03-2023, 13:18:56Bende bunu merak ediyordum artık direk gidip dilekçeyi vereceğiz artık.E imza masrafı yediğim cezayı geçer.Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle