• 14-03-2023, 13:09:39
    #1
    Arkadaşlar internette araştırırken trafik cezalarına vs itiraz edebileceğimizi ve bunu da uyap üzerinden yapabileceğimi öğrendim.
    Lakin işin son kısmında uyap editörden e-imzalı itiraz dilekçesi yüklemem gerekiyorki oda ha deyince alınabilecek bişey değil.
    Demem oki eimza sahibi arkadaşlardan rica etsem vereceğim dilekçeyi imzalayıp bana verseler bunu uyap kabul edermi.
  • 14-03-2023, 13:14:35
    #2
    hayır üyap panele e imza ile girebilirsin. avukat veya avukat yardımcıları e-imza izni ile girebilir tanıdık e-imzalı avukat varsa ona vekalet ile işlem yapabilirsin. e-imza harici mobil imza da geçerli
  • 14-03-2023, 13:14:52
    #3
    bir dilekçe yaz ve bulunduğun yerdeki sulh ceza hakimliğine yolla hocam bekleme itiraz süresini kaçırabilirsin
  • 14-03-2023, 13:16:29
    #4
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır üyap panele e imza ile girebilirsin. avukat veya avukat yardımcıları e-imza izni ile girebilir tanıdık e-imzalı avukat varsa ona vekalet ile işlem yapabilirsin. e-imza harici mobil imza da geçerli
    Bende böyle bi arkadaş varmı diye sordum..
  • 14-03-2023, 13:16:58
    #5
    E imza şahsi bir ürünüdür arkadaşının imzaladığı evrakla işlem tabiki olmaz dilekçeyi sizin yazıp başkasının imzalası ile aynı işlem sulh ceza hâkimliğine fiziken teslim etmeniz lazım e imzanız yoksa
  • 14-03-2023, 13:18:56
    #6
    Atcalioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E imza şahsi bir ürünüdür arkadaşının imzaladığı evrakla işlem tabiki olmaz dilekçeyi sizin yazıp başkasının imzalası ile aynı işlem sulh ceza hâkimliğine fiziken teslim etmeniz lazım e imzanız yoksa
    Bende bunu merak ediyordum artık direk gidip dilekçeyi vereceğiz artık.E imza masrafı yediğim cezayı geçer.