Arkadaşlar internette araştırırken trafik cezalarına vs itiraz edebileceğimizi ve bunu da uyap üzerinden yapabileceğimi öğrendim.
Lakin işin son kısmında uyap editörden e-imzalı itiraz dilekçesi yüklemem gerekiyorki oda ha deyince alınabilecek bişey değil.
Demem oki eimza sahibi arkadaşlardan rica etsem vereceğim dilekçeyi imzalayıp bana verseler bunu uyap kabul edermi.