• 09-03-2023, 12:58:41
    #1
    Kardeşimin telefonuna "arka kapak oynuyor herhalde pil şişti" diye garantiye gönderdik meğer telefon yamulmuş. Yüksek diyebileceğimiz bir mebla söylediler onarımı için. Sizce ekran yamukluğu ileride farklı sorunlar yaratır mı yaptırmamıza değer mi? Ekranın yamuk olması dışında telefonun herhangi bir fonksiyonunda sıkıntı yok. Bilgisi olan arkadaşlar var mı?
  • 09-03-2023, 13:05:08
    #2
    Gövdeden yamuk bir telefon kullandım. Gözle görülecek şekilde yamuktu. Uzun süre 2-3 yıl kullandım sorun olmadı ama sonrasında kendiliğinden ekran kapandı ve bir daha açılmadı. İpohe 6 kullanmıştım. Orijinal servisi İstanbul da zorlu AVM ye götürdüm yapamadılar. Ekrana bağlı bişey değil demişlerdi. Doğrumu degilmi bilemiyorum.
    Fikrimi sorarsan yamuk telefon herhangi bir sorun oluşturmaz derim....