Gövdeden yamuk bir telefon kullandım. Gözle görülecek şekilde yamuktu. Uzun süre 2-3 yıl kullandım sorun olmadı ama sonrasında kendiliğinden ekran kapandı ve bir daha açılmadı. İpohe 6 kullanmıştım. Orijinal servisi İstanbul da zorlu AVM ye götürdüm yapamadılar. Ekrana bağlı bişey değil demişlerdi. Doğrumu degilmi bilemiyorum.
Fikrimi sorarsan yamuk telefon herhangi bir sorun oluşturmaz derim....