Kardeşimin telefonuna "arka kapak oynuyor herhalde pil şişti" diye garantiye gönderdik meğer telefon yamulmuş. Yüksek diyebileceğimiz bir mebla söylediler onarımı için. Sizce ekran yamukluğu ileride farklı sorunlar yaratır mı yaptırmamıza değer mi? Ekranın yamuk olması dışında telefonun herhangi bir fonksiyonunda sıkıntı yok. Bilgisi olan arkadaşlar var mı?