• 04-03-2023, 00:41:46
    #10
    internet paketinizde kısıtlama olmadığına emin misiniz? Paketiniz 35mbit lik paket ise isterseniz fiber kablo takın bişey değişmez.
  • 04-03-2023, 00:44:00
    #11
    Huskar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet paketinizde kısıtlama olmadığına emin misiniz? Paketiniz 35mbit lik paket ise isterseniz fiber kablo takın bişey değişmez.
    Şuan paketim 35lik. Bundan 8-10 ay önce sanırım yükseltme yaptım 100'e kadar verdiler ama bu sefer de net devamlı kopmaya başladı meğerse kaldırmıyormuş. Sonrasında tekrara paketi düşürdük. Şimdi diyorum paketi yükseltip kabloları değiştirsem en azından 60-70 alır mıyım.
  • 04-03-2023, 00:45:06
    #12
    Pakicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Evet DSL kısmı alt tarafa gerek yok hattınız 100 kaldırır ancak ayar çekmek lazım şuan hızınız 35 tanımlı iss ile görüşüp 102 tanımlatın modem alabildiği hız da buluşur zayıflama az gözüküyor aslında kablo değişmeseniz bile olur ama içinize sinmiyorsa değiştirin ek olarak modem marka ve modelini öğrenebilir miyim her modem de DSL kararlılık ayarı yok çünkü
  • 04-03-2023, 00:46:08
    #13
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet DSL kısmı alt tarafa gerek yok hattınız 100 kaldırır ancak ayar çekmek lazım şuan hızınız 35 tanımlı iss ile görüşüp 102 tanımlatın modem alabildiği hız da buluşur zayıflama az gözüküyor aslında kablo değişmeseniz bile olur ama içinize sinmiyorsa değiştirin ek olarak modem marka ve modelini öğrenebilir miyim her modem de DSL kararlılık ayarı yok çünkü
    Modemin olduğu yerde çocuklar uyuyor Sabah ilk fırsatta atayım hocam size.
  • 04-03-2023, 00:50:20
    #14
    Pakicerik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modemin olduğu yerde çocuklar uyuyor Sabah ilk fırsatta atayım hocam size.
    Tamamdır hocam arayüzde de yazması lazım varsayım yaparak tp-link olabilir diyorum onlarda dsl ayarı yok bildiğim kadarı ile Asus ve Keenetic cihazlarda kararlılık ayarı var
  • 04-03-2023, 01:02:29
    #15
    konu sahibi izniyle cad6 yerine cad7 kullansak daha iyi olmaz mı arkadaşlar
    BKN
  • 04-03-2023, 11:48:57
    #16
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu sahibi izniyle cad6 yerine cad7 kullansak daha iyi olmaz mı arkadaşlar
    BKN
    Kablo tipinden çok kablonun içeriği önemli hocam, ilettiğiniz kablo ince mesela, ince 2 telli telefon kabloları var o kadar incedir ki soymaya kalksan soyulmaz o derece, buda benzer. Kaliteli bir cat6 işinizi fazlasıyla görür tabi kopma olmayacağının bir garantisi hiç bir zaman kimse veremez.
  • 04-03-2023, 16:47:23
    #17
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kablo tipinden çok kablonun içeriği önemli hocam, ilettiğiniz kablo ince mesela, ince 2 telli telefon kabloları var o kadar incedir ki soymaya kalksan soyulmaz o derece, buda benzer. Kaliteli bir cat6 işinizi fazlasıyla görür tabi kopma olmayacağının bir garantisi hiç bir zaman kimse veremez.
    Hocam ben cad6 kullanıyorum 1.5 oldu neredeyse bina dışından 6. Kata dışardan çektim internet kablosunu ama baktığımda kablo kapuk gibi kopuyor buna nasıl bir önlem almam hçgerekiyor
  • 04-03-2023, 17:41:25
    #18
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben cad6 kullanıyorum 1.5 oldu neredeyse bina dışından 6. Kata dışardan çektim internet kablosunu ama baktığımda kablo kapuk gibi kopuyor buna nasıl bir önlem almam hçgerekiyor
    Dış ortama uygun kablo almanız gerekiyor, siz ev ortamına uygun kabloyu dışarıda kullanıyorsanız kablonun hava koşullarından etkilenmesi gayet normaldir.