Evet DSL kısmı alt tarafa gerek yok hattınız 100 kaldırır ancak ayar çekmek lazım şuan hızınız 35 tanımlı iss ile görüşüp 102 tanımlatın modem alabildiği hız da buluşur zayıflama az gözüküyor aslında kablo değişmeseniz bile olur ama içinize sinmiyorsa değiştirin ek olarak modem marka ve modelini öğrenebilir miyim her modem de DSL kararlılık ayarı yok çünkü