Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben cad6 kullanıyorum 1.5 oldu neredeyse bina dışından 6. Kata dışardan çektim internet kablosunu ama baktığımda kablo kapuk gibi kopuyor buna nasıl bir önlem almam hçgerekiyor
Dış ortama uygun kablo almanız gerekiyor, siz ev ortamına uygun kabloyu dışarıda kullanıyorsanız kablonun hava koşullarından etkilenmesi gayet normaldir.