konu sahibi izniyle cad6 yerine cad7 kullansak daha iyi olmaz mı arkadaşlar
BKN
Kablo tipinden çok kablonun içeriği önemli hocam, ilettiğiniz kablo ince mesela, ince 2 telli telefon kabloları var o kadar incedir ki soymaya kalksan soyulmaz o derece, buda benzer. Kaliteli bir cat6 işinizi fazlasıyla görür tabi kopma olmayacağının bir garantisi hiç bir zaman kimse veremez.