• 03-03-2023, 21:56:49
    #1
    Sosyal içerik üretici istisna başvurusu yapmıştım, borç birikmiş. Genç girişimciden yararlanabiliyor muyuz acaba?

    Ve bu borcu cezasız nasıl ödeyeceğiz?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Sırf bağkur a gereksiz para gitmesin diye sigorta başlattım.
      Zamanında 100-200 tl olan bağkur 3000 tl
      Niye?
      65 yaşına gelince 5500 (şuanki duruma göre asgari ücretin yarısı) alabilmek için
  • 03-03-2023, 22:01:05
    #2
    kendi bağkurunu ödeyemedigin için hükümetin ceza yazması kadar komik birşey var mı su ülkede
  • 03-03-2023, 22:02:40
    #3
    Emrecankuyucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi bağkurunu ödeyemedigin için hükümetin ceza yazması kadar komik birşey var mı su ülkede
    Gelen paranın %15 i alıp üstüne yine borca giriyoruz, oda yetmiyor cezada yazıyorlar
  • 03-03-2023, 22:21:51
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Web Tasarım ve Yazılım
    Sırf bağkur a gereksiz para gitmesin diye sigorta başlattım.
    Zamanında 100-200 tl olan bağkur 3000 tl
    Niye?
    65 yaşına gelince 5500 (şuanki duruma göre asgari ücretin yarısı) alabilmek için
  • 03-03-2023, 22:48:48
    #5
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sırf bağkur a gereksiz para gitmesin diye sigorta başlattım.
    Zamanında 100-200 tl olan bağkur 3000 tl
    Niye?
    65 yaşına gelince 5500 (şuanki duruma göre asgari ücretin yarısı) alabilmek için
    65 yaşına kadar yaşayacağıma hiç inanmıyorum.
    Neyse ... Yarın vergi dairesine gitmek lazim
  • 03-03-2023, 23:38:51
    #6
    Ödemezseniz ne olur
    Hastanede ücret alınması dışında bir kaç aya benimde bağkur başlayacak genç girişimden çıkıyorum diye. Ödemeyi düşünmüyorum