Sırf bağkur a gereksiz para gitmesin diye sigorta başlattım.
Zamanında 100-200 tl olan bağkur 3000 tl
Niye?
65 yaşına gelince 5500 (şuanki duruma göre asgari ücretin yarısı) alabilmek için
65 yaşına kadar yaşayacağıma hiç inanmıyorum.
Neyse ... Yarın vergi dairesine gitmek lazim