Emrecankuyucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendi bağkurunu ödeyemedigin için hükümetin ceza yazması kadar komik birşey var mı su ülkede
Gelen paranın %15 i alıp üstüne yine borca giriyoruz, oda yetmiyor cezada yazıyorlar