• 03-03-2023, 03:23:21
    #1
    Aramızdan ayrılan kategorisine bakıyorum forumda yakın zamanda vefat edenleri gördüm

    ayrı bir üzüldüm gece gece

    Mekanları cennet olsun

    Rabbim herkese sağlıklı bereketli güzel ömür versin
  • 03-03-2023, 03:29:08
    #2
    Amin depremde maraşta gördüğüm cenazeler kadar , maraşa gidene kadar forumda vefat edenleri görmekte beni derinden etkilemişti çoğunun son görülmesi deprem saatinden önce idi açtıkları konular vardı içimde bir burukluk oluşmuştu bende deprem bölgesinde oturuyorum

    NOT: Birgün beklenen marmama veya Düzce depremi gerçekleştiğinde bende enkaz altında kalır ve ölürsem lütfen sadece aramızdan ayrıldı yazarak geçiştirmeyin ben ve benim gibi ölen kimsenin ihmalini cezasız bırakmayın birileri benim ölümüme KADER diyerek geçemesin ölmüş bedenimden HELALLİK isteyemesin sadece evimi yapab mütahiti değil oturduğum evin deprem sigortasını alan,kiramıza 3 ayda bir haksızca zam yapan evimizin inşaatına onay veren belediyeden ve emeği geçen herkezden HESAP SORUN.
  • 03-03-2023, 03:37:50
    #3
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin depremde maraşta gördüğüm cenazeler kadar , maraşa gidene kadar forumda vefat edenleri görmekte beni derinden etkilemişti çoğunun son görülmesi deprem saatinden önce idi açtıkları konular vardı içimde bir burukluk oluşmuştu bende deprem bölgesinde oturuyorum

    NOT: Birgün beklenen marmama veya Düzce depremi gerçekleştiğinde bende enkaz altında kalır ve ölürsem lütfen sadece aramızdan ayrıldı yazarak geçiştirmeyin ben ve benim gibi ölen kimsenin ihmalini cezasız bırakmayın birileri benim ölümüme KADER diyerek geçemesin ölmüş bedenimden HELALLİK isteyemesin sadece evimi yapab mütahiti değil oturduğum evin deprem sigortasını alan,kiramıza 3 ayda bir haksızca zam yapan evimizin inşaatına onay veren belediyeden ve emeği geçen herkezden HESAP SORUN.
    Çok güzel demişsin de hocam kusura bakma da şuan 200 bin kişi belki öldü deniliyor onların hesabını hiç birimiz sorgulayamıyoruz?
  • 03-03-2023, 03:41:21
    #4
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel demişsin de hocam kusura bakma da şuan 200 bin kişi belki öldü deniliyor onların hesabını hiç birimiz sorgulayamıyoruz?
    200 bindende fazla ben bireysel olarak hesabımı soracağım öncelikle sandıkta, sizde ne güzel demişssiniz ben 18 yaşındayım sadece oraya gidip yardım etmek sahte bağış toplayan siteleri kapatmak geldi elimden. Bende bunu diyorum elimizden birşey gelmiyor ama gelmeli iki günde unutmamalıyız halktan büyük bir güç yok hesabını sormak istesek sorarız sadece benim istemekle olmuyor.
  • 03-03-2023, 03:46:02
    #5
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 bindende fazla ben bireysel olarak hesabımı soracağım öncelikle sandıkta, sizde ne güzel demişssiniz ben 18 yaşındayım sadece oraya gidip yardım etmek sahte bağış toplayan siteleri kapatmak geldi elimden. Bende bunu diyorum elimizden birşey gelmiyor ama gelmeli iki günde unutmamalıyız halktan büyük bir güç yok hesabını sormak istesek sorarız sadece benim istemekle olmuyor.
    Bu halk uyuyor. Beyinler uyuştu hocam. Yediğin sebze meyveye kadar oynadılar, hepimizi zihinsel hadım ettiler. Biz daha çok uyutuluruz. Bizi Kur an ı Kerim’den uzak tuttular, bilmediğimiz dilden bize ibadet yaptırdılar, sonra sözde o ibadet yapanlar ke yaptıklarını bilmeyip ibadeti reklam ve menfaat için kullandı… Var ki var. Bence bu Ülke’yi kurtaracak tek bir şey var 7 sinden 70 şine zorunlu ap açık bir eğitim verilmeli. En başta doğru bir psikolojik eğitim.
  • 03-03-2023, 03:47:54
    #6
    SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu halk uyuyor. Beyinler uyuştu hocam. Yediğin sebze meyveye kadar oynadılar, hepimizi zihinsel hadım ettiler. Biz daha çok uyutuluruz. Bizi Kur an ı Kerim’den uzak tuttular, bilmediğimiz dilden bize ibadet yaptırdılar, sonra sözde o ibadet yapanlar ke yaptıklarını bilmeyip ibadeti reklam ve menfaat için kullandı… Var ki var. Bence bu Ülke’yi kurtaracak tek bir şey var 7 sinden 70 şine zorunlu ap açık bir eğitim verilmeli. En başta doğru bir psikolojik eğitim.
    Bunun düzelmesi çok zor 18 yaşında olmama rağmen ben bile göremeyeceğim muhtemelen çocuğum belki