SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu halk uyuyor. Beyinler uyuştu hocam. Yediğin sebze meyveye kadar oynadılar, hepimizi zihinsel hadım ettiler. Biz daha çok uyutuluruz. Bizi Kur an ı Kerim’den uzak tuttular, bilmediğimiz dilden bize ibadet yaptırdılar, sonra sözde o ibadet yapanlar ke yaptıklarını bilmeyip ibadeti reklam ve menfaat için kullandı… Var ki var. Bence bu Ülke’yi kurtaracak tek bir şey var 7 sinden 70 şine zorunlu ap açık bir eğitim verilmeli. En başta doğru bir psikolojik eğitim.
Bunun düzelmesi çok zor 18 yaşında olmama rağmen ben bile göremeyeceğim muhtemelen çocuğum belki