Bu halk uyuyor. Beyinler uyuştu hocam. Yediğin sebze meyveye kadar oynadılar, hepimizi zihinsel hadım ettiler. Biz daha çok uyutuluruz. Bizi Kur an ı Kerimden uzak tuttular, bilmediğimiz dilden bize ibadet yaptırdılar, sonra sözde o ibadet yapanlar ke yaptıklarını bilmeyip ibadeti reklam ve menfaat için kullandı
Var ki var. Bence bu Ülkeyi kurtaracak tek bir şey var 7 sinden 70 şine zorunlu ap açık bir eğitim verilmeli. En başta doğru bir psikolojik eğitim.
Bunun düzelmesi çok zor 18 yaşında olmama rağmen ben bile göremeyeceğim muhtemelen çocuğum belki