SonBirDefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel demişsin de hocam kusura bakma da şuan 200 bin kişi belki öldü deniliyor onların hesabını hiç birimiz sorgulayamıyoruz?
200 bindende fazla ben bireysel olarak hesabımı soracağım öncelikle sandıkta, sizde ne güzel demişssiniz ben 18 yaşındayım sadece oraya gidip yardım etmek sahte bağış toplayan siteleri kapatmak geldi elimden. Bende bunu diyorum elimizden birşey gelmiyor ama gelmeli iki günde unutmamalıyız halktan büyük bir güç yok hesabını sormak istesek sorarız sadece benim istemekle olmuyor.