Bence idrak problemi olan sensin. Derginin sahibi adam milyarder, forumda ne işi olabilir? Arkadaş belli ki normal bir internet dergisi zannedip, sahibi burada mı diye başlık açtı. Ben de gidip "Apple'ın CEO'su forumda mı?" diye başlık açsam, altına normal şekilde burada olmadığını mı açıklayacaksın?
Her görüşten insanın olduğu bir forum sayfası R10.net , burada din , dil , ırk , siyasi , taraf , renk , kişi belirterek gönderme yapamazsın,
Manipülasyon yapmana gerek yok , her görüşten insanın olduğu bir yer de farklı görüşlere giydirme içerikli yazılar yazmanız hoş değil, adam bu kişiler kime yandaş kimi aklıyor kime yakın diye sormadı kaldı ki burası herkese açık alandır böyle bir soru sorulamaz lakin sen ceviriyorsun, bunlara gerenq yok mayq