Adamın sorduğu soru senin verdiğin cevap = gelişemiyoruz 😁
Bence idrak problemi olan sensin. Derginin sahibi adam milyarder, forumda ne işi olabilir? Arkadaş belli ki normal bir internet dergisi zannedip, sahibi burada mı diye başlık açtı. Ben de gidip "Apple'ın CEO'su forumda mı?" diye başlık açsam, altına normal şekilde burada olmadığını mı açıklayacaksın?