dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her görüşten insanın olduğu bir forum sayfası R10.net , burada din , dil , ırk , siyasi , taraf , renk , kişi belirterek gönderme yapamazsın,

Manipülasyon yapmana gerek yok , her görüşten insanın olduğu bir yer de farklı görüşlere giydirme içerikli yazılar yazmanız hoş değil, adam bu kişiler kime yandaş kimi aklıyor kime yakın diye sormadı kaldı ki burası herkese açık alandır böyle bir soru sorulamaz lakin sen ceviriyorsun, bunlara gerenq yok mayq
Allah insanı, "İktidara yakın iş dünyası" tanımlamasının içerisinden ırkçılık ve ayrımcılık çıkaracak kadar alık etmesin, ne diyeyim. Tartışmaya gerek yok seninle dostum. Adamın konusunu da baltalama.