• 02-03-2023, 12:56:25
    #1
    Kendisi ile direkt olarak whatsapp üzerinden görüştük.
    Ufaktan beklentilerimi, iş ve proje için geliştirmelerimi anlattım, bakalım işler hayırlı giderse güzel bir proje haberi verebilirim sizlere
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Albayrak grubuna bağlı bir dergi bu. TürkMedya Yayın Grubu bünyesinde. Eskiden biraz prestijliydi ama artık iktidara yakın iş dünyası ve cemiyeti yıkama görevi görüyor.
  • 02-03-2023, 12:58:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam bu web sitesinin sahibi forumda mı?

    https://www.alem.com.tr/
    Alem yazınca insanın aklina gece geliyor biraz farklı konsept yapmış
  • 02-03-2023, 12:59:45
    #3
    Ünlü bir dergidir, yıllardır yayın hayatını sürdürüyor. Buradan biriyle bağlantılı olacağını düşünmüyorum.
  • 02-03-2023, 13:02:31
    #4
    Çok eski bir dergi. Bu forumdan değildir sahibi.
  • 02-03-2023, 13:04:32
    #5
    sosyal medya hesaplari da aktif oradan iletisime gecilebilinir belki
  • 02-03-2023, 13:08:20
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Albayrak grubuna bağlı bir dergi bu. TürkMedya Yayın Grubu bünyesinde. Eskiden biraz prestijliydi ama artık iktidara yakın iş dünyası ve cemiyeti yıkama görevi görüyor.
  • 02-03-2023, 13:33:10
    #7
    wusti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Albayrak grubuna bağlı bir dergi bu. TürkMedya Yayın Grubu bünyesinde. Eskiden biraz prestijliydi ama artık iktidara yakın iş dünyası ve cemiyeti yıkama görevi görüyor.
    Adamın sorduğu soru senin verdiğin cevap = gelişemiyoruz 😁
  • 02-03-2023, 13:34:41
    #8
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın sorduğu soru senin verdiğin cevap = gelişemiyoruz 😁
    Bence idrak problemi olan sensin. Derginin sahibi adam milyarder, forumda ne işi olabilir? Arkadaş belli ki normal bir internet dergisi zannedip, sahibi burada mı diye başlık açtı. Ben de gidip "Apple'ın CEO'su forumda mı?" diye başlık açsam, altına normal şekilde burada olmadığını mı açıklayacaksın?
  • 02-03-2023, 13:40:28
    #9
    wusti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence idrak problemi olan sensin. Derginin sahibi adam milyarder, forumda ne işi olabilir? Arkadaş belli ki normal bir internet dergisi zannedip, sahibi burada mı diye başlık açtı. Ben de gidip "Apple'ın CEO'su forumda mı?" diye başlık açsam, altına normal şekilde burada olmadığını mı açıklayacaksın?
    Her görüşten insanın olduğu bir forum sayfası R10.net , burada din , dil , ırk , siyasi , taraf , renk , kişi belirterek gönderme yapamazsın,

    Manipülasyon yapmana gerek yok , her görüşten insanın olduğu bir yer de farklı görüşlere giydirme içerikli yazılar yazmanız hoş değil, adam bu kişiler kime yandaş kimi aklıyor kime yakın diye sormadı kaldı ki burası herkese açık alandır böyle bir soru sorulamaz lakin sen ceviriyorsun, bunlara gerenq yok mayq