Kıskançmısınız?
41
●2.166
- 02-03-2023, 12:29:04şunu açikça söylim bence normal şekilde devam et
ve o bu mesleği seçmiş sen zaten onu tanirken bu meslek sahibi olduğunu biliyordun olduğu gibi kabul etmen gerek
insanlar yaptiklari şeyler senin ilişkini etkilememeli toplumumuzun bir kisminin sorunlu olduğu ülkede yaşiyoruz bugün o kizla çikarken yarin başka kizlada çiksan gene birileri çikicak ve o yorumlari o mesajlari yazmaya devam edicek sosyal medya fenomeni olmasina bile gerek yok insanlar o kadar kafayi yemiş
belki bilemezsin o seni birakir sonuçta şuanda sosyal medya fenomeni olup bu hayata başlarken sevgilisi ile ilişkisini devam ettiren insan sayisi çok az - 02-03-2023, 14:48:47Eşini kısmanmayan tek canlı domuzmuş derlerdi büyüklerimiz...
Eşler birbirini kıskanır. Fakat kıskançlık güvensizlik olmamalı aksine "üstüne titremek, sakınmak, korumak" ile olmalı.
Yani ben eşimi kıskanıyorum lakin kapıyı kapatıp dışarı gittigimde aklıma bir kere olsun "acaba" gelmez. Yani güven duygusuna sarılı bir kıskançlık ile güvensizlik duygusuna baglı olan kıskançlığı karıştırmamamk gerekir. Güvenmediğin insanı kıskanmanında bir faydası yoktur. - 02-03-2023, 15:31:07bu sorduğunuz sorunun tek bir doğrusu ya da basit bir çözümü yok. Sadece iki tarafın karşılıklı anlaşmasına ve ilişkinin dinamiğine bağlı bir şey bu. Kesinlikle kaldıramıyorsanız ilişkiyi bitirebilirsiniz. Kar zarar ilişkisi yapıp orta bir yol bulmaya çalışabilirsiniz. Kız arkadaşınız/ nişanlınız v.s. bu işi bırakmayı düşünebilir.. Tamamen kendi anlaşmanıza bağlı. Kıskançlığınız bugüne kadar aldığınız kültürden, kendi karakter yapınızdan, partnerinize güvensizlikten ya da kendinize güvensizliğinizden kaynaklanıyor olabilir. Sizi yakından tanımadan bir şey söylemek de zor ama maşallah herkesin konu hakkında bir yargısı var. Yok seven kıskanırmış, yok eşini kıskanmayan iltifat edilmesinden rahatsız olana g.vt denilirmiş filan yargı dağıtıyorlar. Karşıdan gelen adamın eşini taciz etmesiyle, halka açık bir sosyal medya hesabından gelen yorumlara verilecek tepkiyi bir tutan arkadaşa da ayrıca hayret ettim.
Kısacası buradan net bir cevap ya da taktik alamazsınız. Sadece herkes kendi bakış açısını söyler ama keşke kendi bakış açısını söylerken bunu kesin kuralmış gibi dikte etmeseler. Hayattaki herkes kıskanç değil, herkesin ahlaki değerleri de aynı değil. Kıskançlık her zaman ahlakla ilgili de değil ayrıca.. Ben mesela 12 senelik evliyim. Eşim hiç kıskanç bir insan değil, ben ondan belki 1tık daha fazla kıskancım ama genel hatlarıyla kendimi kıskanç olarak tanımlamam. ve Bildiğim kadarıyla da birbirimizi gayet seviyoruz. Başkalarının kriterleri sizin kriterlerinizle bir olmayabilir. Çözümünüz basit değil belki ama seçenekleriniz net bence..